follow me....

Monday, January 31, 2011

xdapat !!

hai2...
hari ni TV dah ada...yeyeye...
pagi tadi saya xtengok pun burung2 tu keluar cari makan.......
tapi petang ni saya sepatutnya snap gmbar sekumpulan burung pulang ke sarang..
tapi petang ni lambat sgt diorang balik..
n diorang balik xlalu pun kat rumah saya..dia lalu kat umah jiran saya..
kenapa ye????
dia tau eh saya mau tangkap gmbr diorang,,,
elehh perasan!!
saya akan pastikan saya dpt snapp gmbar awak..
semalam saya siap nampak..mula2 sekumpulan balik
pastu 2 ekor ja..dah agak mesti 2 ekor tu g dating...
pastu balik plak yg seekor...kenapa dia balik sorang..mybe dia xda kawan...ke dia balik sorang sebab lepas p cari makan dia g dinner ngn makwe dia kot...
hehhee...
ok la malas nak ngarut lagi pasal burung ni..
lepas saya dah berjaya snap gmbar mereka saya akan wat semua teori pasal burung ni...
mak kata dia panggil burung ni "burung dut dut"
isshh macam plik ja nama...
hehhee
babai..

No comments:

Post a Comment