follow me....

Tuesday, January 11, 2011

miss u baby........

semalam berdering la fon aku...tengok bro shah...kompem afif syahmi punya call..biasala mesti dia kacau la tu...bila aku kat cni baru sibuk nak cal..aku kat umah slalu buat sgt...
anyway...afif sayang maksu ilah la tu...

ni masa umur 9 bulan...ni la gmbar dia yg aku paling suka...walaupun dia dah besar usianya aku tetap suka tngok gmbar ni...
malam tu dia pun membebel la kat fon tu...disebabkan terlalu banyak bercakap n dia duk menjerit2..
aku terpaksalah loudspeaker...
sakit telinga mak su cek oii...

nak tau dia jerit apa?

mai la balikkkkkkkkkkkkkkk..........
mak su ilah gemukkkkkkkkkkkkk
p beli aiskrim sattttttttttttttttttt.....................

ha amik kau..leh pekak telinga aku...

disebabkan ak geram aku pun nipu la kata aku g zoo tengok segala binatang...bukan men marah dia..
dia kata "jangan p"..jerit lagi..sakit telinga lagi...

kesimpulannya budak ni sgt nakal n hyper jugak...
makan banyak pun dia..
dia ni baru 3 tahun 4 bulan tp macam budak 4 tahun besarnya....
setiap hari milo 2kotak, vitagen,aiskrim memang wajib..roti gardenia 60sen kat dia wajib sebungkus..no kongsi2...
susu sehari xtau la berapa botoi...
hadoiiiiiiiii..

rindu plak afif sebab sebelum mai seni aku bergaduh ngan dia..tau sebab pa..ada ka dia amik hset zaman dinosour aku yg berat tu (N70) baling kena dahi aku..mana x sakit..aku siap nangis kot..hehehe..bengkak dahi aku gara2 budak gemuk ni...
skarang bes kak ida slalu update psal afif..dia buatkan blog khas untuk afif


ni pun gmbar dia dalam 1 tahun lebih kot...
ha ni gmbar terkini raya puasa tahun lepas...terkini dalam simpanan aku la..


yang budak pompuan dalam gmbar atas tu...anak sedara aku gak..anis syahirah..sama umur dengan afif..tp tua bulan la..bulan 3 ni dah nak masuk 4 tahun...budak ni kadang2 comei gak kan,...

No comments:

Post a Comment