follow me....

Friday, January 7, 2011

pinocchio


pernah tak tengok cerita ni or baca...sebenarnya
Pinocchio (disebut pi·no·kio). Kisahnya tentang pengembaraan Pinocchio, sebuah boneka bertali yang hidup kerana kuasa ghaib, dan "bapanya", seorang tukang kayu  miskin bernama Geppetto. dia terkenal dengan hidung panjangnya...asalnya dia ni adalah boneka kayu...


ak wat entry pinocchio ni ada kaitan...
ari tu duk melepak malam dalam bilik ngn adik n kak cik aku...
smbil melepak sembang2..
sembang la pasal bulu kening...bulu mata ..mata...hidung...
sampai part hidung...dia kata"hahaha..idung macam pinocchio"...
very the kurang asam ka...
memang la hidung aku x mancung n x berbatang macam family len....
nak plak kat depan ni besar....
dia kata hidungku nak mancung tp tak jadi..tu jadi pinocchio...
ishhh teruk betul kan...

so ni aku nak wat perbandingan ckit.....antara gmbr di atas iaitu pinocchio n mangsa yg dikatakan pinocchio....

dari arah depan...memang la kembang

kepala teleng sikit.......xla nmpak kembang sgt idung aku kan..

pinocchio apanya..mana ada  hidung panjang pun..jadi terbukti..kakcik ku salah..yes!!!
kesimpulannya nak tngkap gmbar biar dari sisi or bg teleng ckit gmbar tu..
so x da la kepinocchioan ak terserlah sgt...
hehehe

macam mana pun aku bersyukur kepada Allah atas kesempurnaan yg diberi ni...
alhamdulillah aku ada hidung.....


No comments:

Post a Comment