follow me....

Sunday, January 16, 2011

oVerNight....

huh....
hai...skarang pkul 5.36...
saya baru masuk maktab..
tadi saya overnight di I-CITY....
lepak ngn geng elianto menenangkan diri......
ni geng pompuan punya trip...
xda laki ye...
kami ni semua berstatus...so menjaga tatasusila...
ewah2....

semangat x saya update??
sebabnya...tengah menunggu subuh...kalau terus tido alamatnya terus zohor....
line ngah tip top....

ni la gambar kebahagiaan kami tanpa PIKO.... 
bahagia ke? bahagia la tp setiap detik terkenangkan sahabat seorang ini....mana xnya..kami selalu aku melakukan aktiviti bersama......
SORY YE PIKA..lain kali kita datang lagi... 











 tomei...



kami berlima....


bes la kesini...
sebab kami berjaya menenangkan kebosanan kami sepanjang cuti 3 ari.
dah lama kot berhajat nak kesini..
las2 malam ni dapat pegi...
lalalalaa...suka sgt...


otheway balik ingt nak singgah putrajaya...tp xjadi..so lepak ja kat MCD...


dalam kereta

mcD

ngantuk ke...



pastu kami pun bergerak balik..antar im kat umah kak ngah n balik...


>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
ni plak kisah sebelum pergi...
sebelum pergi seperti biasa semua kena ceramah fri xpayah bayar satu sen pon...
toinkkkkk....
yg pelik kali ni...
my incik adam xmarah plak..
x bertanya khabar...
saya sgt pelik...
bila saya cakap

"b mlm ni nak g I-city.."
dia tnya "watpa?ngan sapa?
ingat dah nak kena marah..
then dia balas "ok syg"
hah??
dalam hati are u sure dear....
malas nak tnya banyak2..jab toink sebijik atas pala....

so tanpa rasa bersalah aku pergi la..
kami ada la mesej sepanjang perjalanan...
aku pelik ckit pun dia xtnya pasal perjalanan ke apa...
kebetulan dia ada even dak2 neo...
aku pun dalam hati memuji la...
bertambah sayangku...hehehehe

dalam kul 5 kami mesej cos dia pun dah nak balik ke chalet lepas melepak kat kuala perlis...
macam2 kami mesej...
tiba2 dia tnya
np x tido lagi ni??..

so aku menjawab..
hah?dh lupa ke kan ayg g i-cty...kan dah ckap petang td..
g ngn sapa..skarang kat na?
amik kau...skali aku terangkan la apa yg patut..
then dia pun ok...

yeyeyee...tak kena marah.....makaceh ya syg!!!
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>


so nak ucapkan thanks tuk kawan2 ku..
love u all...forever n ever....


***gambar banyak lagi..tp malas nak upload bnyk2*****

No comments:

Post a Comment