follow me....

Tuesday, January 18, 2011

huh!!

tolong aku xleh tidur............
aku sedang memikirkan sesuatu.........
panggilan dari kakakku benar2 meluluhkan perasaanku...

dari mata layu mula bulat membesar..
mutiara jernih hampir tumpah dari kolamnya...
mujur aku masih ada tempat mengadu...
tidak lupa kepada-Nya aku berdoa.........


semoga segala dapat diselasaikan..
wahai adikku kami kakakmu...
kakakmu sayangkan kamu...
berilah kami sedikit kebahagiaan melihat kejayaan
bukannya rintihan melayan kerenahmu
bukannya kesedihan mehlihat sikapmu
aku titipkan doa buatmu...
agar terbuka sedikit pintu dihati...
agar kau mampu mereneung walaupun sesaat...
segala harapan keluarga...
jangan menyesal dikemudian hari sayang...
kamu masih muda...
jangan sia-sia kannya....


just for my youngersister....ikhlas dari hati.......

bahasa lantak....
stopp here!!!mau nangis sudahhhhhhhhhhhhhh

No comments:

Post a Comment