follow me....

Saturday, January 15, 2011

shopping time !!

 yeAh!!!!

jom shopping...
duit tengah banyak ni....



nak tau pagi tadi ak dapat tau duit dalam akaun aku ada 2++++...macam x caya kan...
serius aku x caya...
skali abg aku cakap betul la...
they all dah masukkan...
dia cakap duit ni gunakan untuk beli segala barang keperluan yg aku nak slama ni..
habiskan katanya...
minggu depan dia akan masukkan yg lain...




ishhh!!!

seronok gila kot...nak habiskan???aku x biasa pegang duit banyak2 ni...
xpa ke abiskan??
katanya duit untuk bahagian aku 10 kali ganda dari ari ni...


so ???aku pun apa lagi....



online shopping la...nak kuar xda kenderaan kan....
jadi duit minggu depan punya leh jenguk kedai keta la...
tp abg n kakakku cakap tunggu balik sana...diorang dah sediakan ni
biar betul..keta idaman kot.....tak caya la..kena balik dulu...


so ni la hasil brg2 yang aku tempah...nak tengok????



lets go!!!

memandangkan aku memang suka gladiator..so kebanyakkan yg dibeli memang 
pattern ni la...

ni harganya rM1++...comel kan...sesuai untuk jalan...

ni plak harganya RM160...sweet kan..ada rambu-ramba gitu..gi skola pun cantik gak..xpun pakai ngan dress/jeans





ni yg rendah punya...jalan2 hari minggu pakai ngan jeans n tshirt..simple n nice..harganya below RM1OO



atas asyik2 untuk jalan2 kan..ni untuk kuliah...ni wedges yg bertutup...comel la jugak..yg bertutup ni tak bnyk yg cntik so grab je la mana yg patut


yg ni so sweet...ada bunga..alahai...saja beli...ingat nak pakai untuk majlis tunang...eeiiiii...harganya RM2++



untuk kasut ja habis hampir  800...
gila kot shopping.....
ni baru kasut...
blum lagi baju n beg....

aku tersenyum puas......
rupanya inilah bahagianya hidup kalau duit...
slalu kan kita angan2 duit banyak..
aku dah berpeluang merasakannya...
dalam sekelip mata leh ada keta..keta idaman plak...
bukan senang tau masih belajar g ni..

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>




KEDEBUKKKKKK!!!!



skali aku tersedar...
rupanya aku di alam fantasi....
biasalakan..
sebenarnya kisah diatas adalah rekaan semata2...
terima kasih kerana sudi membaca kisah 

ILAH IN WONDERLAND.....

hehehhehehehehe...
padan muka..sapa suh  tengok magika td... 

No comments:

Post a Comment