follow me....

Tuesday, January 25, 2011

analitik - kata kunci

korang pernah tak check analitik pengunjung blok korang...
kat situ kita leh tau macam mana pengujung leh mengunjungi blog ini..
kat situ akan dipaparkan kata kunci yang menyebabkan pengunjung anda menemui blog anda...saya godek akaun nuffnagg skali terjumpa pasai analitik ni..

ni analitik blog saya...WONDERFUL...

yg terpapar di nuffnagg

ni ada 1O kata kunci yang menyebabkan blog saya dikunjungi :
  1. corak terancang
  2. karya amron omar
  3. renjisan 
  4. studying
  5. karya bersilat
  6. pendidikan seni visual - renjisan
  7. renjisan warna
  8. beef burger
  9. teknik renjisan
  10. corak dan rekaan

so aku pun try la taip kata kunci ni dekat google n search dan hasilnya adalah
kata kunci : analisis karya
blog aku duk ranking ke-2 page 1

kata kunci = renjisan
blog ni duk kat page ke-3 google search

kata kunci : tiupan dan renjisan
wow!!1st ranking n 1st page k

 kata kunci : analisis karya amron omar
wow!!!lagi ranking 1st n 2nd tu....hehehee

 kata kunci :karya bersilat 
WOW!!terujanya..juga 1st n 2nd ranking kat page 1

 dah taip lain2 kata kunci dah tak nek kat page 1-10..so malas la nak cari...so berpindah la plak "image google"..kita tengok hasilnya

kata kunci : corak terancang
1st page k...tu la karya aku..yg tersembul keluar tu...ni la penyebab blog aku dikunjungi ramai..mesti dak2 PSV la kan
karya tiupan plak kat page ke-2

kata kunci : corak dan rekaan 
lagi skali karya tiupan naik.

berdasarkan apa yg aku lihat..pengunjung mengunjungi blog aku secara takk sengaja adalah disebabkan untuk mencari bahan PSV...disebabkan aku ada mengupload sedikit sebanyak hasil kerja aku..tu yang mereka jumpa tu... ada jugak memang pengikut blog aku..iaitu kawan2 aku...yg banyak baca pasal kisah aku..tp xnak jadi follewer..pakat jadi silent reader plak...

jadi aku kena banyakkan bahan PSV la ye dalam blog ni...jadi kepada readers yg berminat dengan bahan seni klik kat LABEL "AKU DAN SENI"kat situ ada la ckit2 hasil seni...xpun klik ja kat 2010 punya post...sem tu ja aku banyak letak karya seni...xpun kalau ada yg berminat please leave yr comment kat chat box...banyak bahan sebebnarnya yang boleh dikongsi bersama......cuma malas nak upload ja.....

so kepada blogger lain cuba la cek analitik ni...mana tau anda dapat mengupgrade kan blog anda...dalam suka2 kita menulis n mencurahkan perasaan apa salahnya kita berkongsi serba sedikit ilmu yang berguna kepada orang lain kan...

ok ..babai.....

No comments:

Post a Comment