follow me....

Saturday, April 2, 2011

mereka membuat doh!!


 hurmmm!!aku dah stat ngajar..minggu ni aku kena ajar bidang membuat bentuk dan binaan untuk tahun 2...bila discuss ngan cg aishah iaitu cg seni tahun 2 dia kata minggu ni buat bentuk guna plastesin...dalam buku tu kata buat labu sayung...so aku ubah cikit...sebab bagi aku labu satung tu lebih kepada mengenal kraf tradisional...
jadi aku pun buatlah tajuk "makanan di kantin sekolah saya"...so budak2 buat la pelbagai kuih muih...
mari kita tengok gelagat mereka yang sangat bersemangat tu juga kita tengok hasil mereka....

mari uli

uli jgn x uli

comel kan mereka

syok la masuk gambar

bersemangat..awal siap

girls...memang slalu tolong mak wat kuih ni

ni plak kita tengok hasilnya...6 kumpulan semuanya







No comments:

Post a Comment