follow me....

Saturday, March 26, 2011

SEMINGGU MENJADI GURU...

hai semua!!dah seminggu saya menjadi guru di SK Seramban Jaya...semuanya ok...GB ok..guru ok..guru pembimbing ok..students ok..minggu ni belum pun masuk kelas sebab exam..hari 1st daftar diri terkejut cg2..mana x nya...kami guru praktikum 10 org dari ipg raja melewar...tub2..mai plak budak PBS dari ipg lain smpai 8 orang..hah amik kau..KPLI yg tengah praktikum 2 org...2 org dari ipg..nasib budak2 PBS 1minggu je...so minggu depan tinggal la cg2 yang bajet comel ja..hahahahhaa...

ok hari 1st kami siap perkenal diri kat atas pentas...hurmmmm.....rileks suda...cakap la apa yg patut..
ni la skola saya yg cantik n besar tu...
hari2 disekolah saya dapat ganti kelas...1 waktu je...budak2 exam kan...budak2 ni dah masa ke 2 exam diorang dah siap...so mula la nak bising n melakukan pelbagai kegiatan seperti main bingo, pasing kertas n wat mesej, main kapur, then melukis...so aku sempat snap gmbar budak2 sedang melukis sementara habis waktu exam...

ok....budak2 kan ini la minatnya..

yg ni cantik..dia lukis ala2 manga
zoooooooooooommm
budak ni plak dia suka tiru real picture..bagi aku sgt ok hasilnya..sesuai dengan umur darjah 3 la..
itu je kisah aku minggu ni..belum mengajar lagi..g skola gosip2..buat buku RPH...ganti kelas....then balik n tido..minggu depan baru mengajar

ni cg ilah!!

No comments:

Post a Comment