follow me....

Tuesday, April 26, 2011

macam b*****....


aku rasa macam nak sebut la segala benda yg tak baik ni..geram betul la... memang bangang + bongok dan setimpal dengannya la...geram betul.. sesuatu yg macam hampeh berlaku kat aku... ada ka patut aku n beberapa kawan masuk la ke bilik pensyarah salah satu jabatan kat tempat aku...masuk la dengan semangat n beri salam dengan penuh sopan santun...then sorang pensyarah dihujung pintu mengangguk dan menegur kecantikan tudung kawanku tiba2...

tiba2 ada seorang pensyarah di satu sudut tegur kata salam x bg n xucap selamat petang kat sorang pensyrah cina kat hujung tu....hurmm dah mula la merepek kami xda adap dan itu n ini..kami wat bodoh ja dalam tu..lam hati bengang ni..apa hal..xdengar ke salam td..ak siap cakap salam n selamat petang..tp selamat petang x sempat nak habis dah disampuk sebab aku masuk paling las...so aku wat bodoh je masukkan rujukan dalam folder meja pensyarah n blah je la dari situ lepas sembang ngan tutor ak...

then turun kawan aku bagi surat "kawalan disiplin"amaran pertama...
ha??/WHAT THE ????hurmmmm aku dah bengang...kawan2 lain dah bising...so aku wat keputusan isi je borang tu..wat pe nak takut dah xsalah kan...ni susah lecture ni dia yg telinga mengalami masalah kita plak kena...hai la manusia yg suka mencari kesalahan org rupanya ada jugak disekeliling aku...

then kami masuk bg surat tu ...kami masuk bg salam sepenuh hati..n merepek bagai...
yg paling x masuk akal dia kata kami xnak ngaku salah...sebab kat bahagian alasan kami isi alasan..dia nak macam "kami meminta maaf kerana....".. hello please read properly k...ALASAN bukannya ucapan maaf k... so ak n kawan ku dengan slamber menjawab dah kami x salah..las2 dia akur la n sign alasan diterima....yg bes dia kata len kali bg salam biar semua dengar...bg kat en tu en ni..so dengan slumber aku ulang semula salam seorang demi sorang pada pensyrah yg ada kat ctu..huhh puas hati aku..

aku xsangka ada plak lec yg demand macam ni kan..pastu beberapa minit kemudian kawan aku naik n bagi salam je n tak bg plak selamat petang kat cina sorang tu dia leh plak puji macam ni la ada budi bahasa....aku tau la kawan aku tu cantik lemah lembut..cakap pun lembut...

so aku dah paham kisah sebenarnya...so lepas ni ak memang xkan masuk ke jabatan tu lg kecuali ada hal yg amat penting..fullstop

No comments:

Post a Comment