follow me....

Monday, April 25, 2011

rindu

hari ni tiba2 aku rasa rindu sgt kat budak2 kelas 3ntan...
sepatutnya kul 10.25 aku ajar diorang...walaupun mereka nakal aku suka...
dalam kelas ni ada budak yg xfaham bahasa melayu..english pun gitu2 je faham..jadi aku akan ajar BM kepada semua then secara personal aku akan g sebelah dia n tunjuk ajar...tp aku berjaya...kali k e 2 n ke3 kurisil dah berjaya buat aktiviti dengan menarik..jadi ni petanda baik untuk aku..alhamdulillah..

.kelas ni ada tinesh yg nakal tapi selalu senyum tengok aku...dalam kelas asik "teacher ni ok x"..techer i bring this" teacher itu dan ini....hurmmmmmm....rindu...

budak pompuan nakal macam nurin yg selalu cuba curi perhatian aku....
wadah rajin dan kreatif tp nakal...hurmm..
adam plak buat keja mahu ja cepat then dia akan tolong aku wat semua keja...tolong kemas barang....
danish plak sgt manja..semua benda "cikgu"..itu ini..semua nak ikut aku buat..kalau boleh nak sama....semua abm aku kalau boleh dia nak wak balik umah dia...
faris...budak yg comel....ni pun nakal tp mendengar kata...

argghhhh rindunya..macam nak mengalir air mata hari terakhir aku bersama mereka..aku demam..suara xda..terpaksa minta tolong adam...farish cakap kat kawan beratur teacher nak amik gambar...

then budak2 tnya "teacher demam ke"..ye saya demam...then datang farish sentuh dahi aku...then sorang2 datang pegang dahi n pluk aku...
bila nak kelaur ramai say good bye n cakap.."teaher jgn lupa makan ubat"...argggggggg terharu.........

No comments:

Post a Comment