follow me....

Saturday, April 2, 2011

buat baju sukan!!

tahun 4 mengajar bidang membuat corak dan rekaan..so aku pilih menghasilkan corak garisan pada baju sukan sekolah menggunakan teknik resis.... aku berjaya la settlekan aktiviti ni dari set induksi hinggalah ke penutup...syukur alhamdulillah...kak zuraini observe masa ni...budak2 sangat memberi kerjasama walaupun aku ajar 4Kristal kelas paling las...budak2 senang dikawal..aku xperlu pun menjerit untuk dapatkan perhatian mereka...bila bebaskan mereka buat aktiviti memang buat secara bersungguh-sungguh...alhamdulillah...jadi x leh la kata kelas akhir ni bermasalah sangat dalam seni ni..mereka berbakat dan berminat pada aktiviti yang melibatkan kemahiran.....


kemas kan budak ni buat

ketua kelas....biasa je..tapi semangat tu yg penting

budak perempuan..5 orang ja dalam kelas ni

ni seorang lagi budak yang sangat baik dalam warna..kemas dan teliti..budaknya senyap je duk belakang kelas..duk pun sorang-sorang

semangat

ok ni la students saya.....

No comments:

Post a Comment