follow me....

Wednesday, April 13, 2011

menunggu!!menunggu!!dan menunggu

ku menunggu, ku menunggu kau putus dengan kekasihmu
tak akan ku ganggu kau dengan kekasihmu
ku kan selalu di sini untuk menunggumu,

ha tau tak di atas ni lagu apa??ha ni la lagu rossa tajuknya "ku menunggu"
apa plak kena mengena ngan entry aku ye...
begini kisah nya...kalau rosa menunggu kekasihnya..tetapi aku menunggu pensyarahku...

nak tau aku ni sampai minggu ke-3 praktikum, pensyararah masih belum datang...dah la dia stail datang mengejut...jadi setiap hari aku akan sediakan pelbagai ABM yang cantik, menarik, tertarik kau memang daboommm.....sampai la pada minggu ke-3 bersamaan hari rabu muncul la pemantau unit praktikum secara tiba-tiba...yg datang en zulkifli (KU unit kokurikulum)....haduss dah la aku kebetulan tak pakai baju gerko...hurrmmm ingat dia pantau gerko..rupanya dia ketua jabatan n merupakan pemantau yang ditugaskan oleh unit pratikum..so kami pun diarahkan tunjukkan folder..alhamdulliah aku dah setelkan serba sedikit....
dalam masa yang sama muncul plak pensyarah kesayangan....malangnya aku plak xda kelas..so hanya kelas rakan praktium aku la di observe...then dia janji datang jumaat...

so observe pertama hari jumaat berjalan ngan lancar...budak2 memang memberi kerjasama yang sepenuhnya..walaupun budak hyper pun dah ikut cakap aku..alhamdulillah..so pensyaarah cuma suruh tingatkan lagi apa yang patut untuk penyeliaan bersama....

jadi semasa penyeliaan bersama aku pun melakukan dengan sepenuh hati aku..tido malam lewat semata-mata nak buat semua tu..aku ajar tembikar..syukur pada Allah penat lelaku berbaloi....bila jumpa ja pensyarah dia cakap "BAGUS!!WELL PREPARED"...nampak usaha awak....kawalan kelas ok..tunjuk cara bagus (aku bawak budak duduk bersila atas lantai).....saat itu hilang lelah dalam diri ni...

jadi saat ni aku ada sedikit kelapangan untuk update blog sambil menghabiskan sisa-sisa terakhir di sekolah.....

No comments:

Post a Comment