follow me....

Thursday, April 28, 2011

tanpa aku

argggghh kenapa mesti tanpa aku.......

 ha...apa yg tanpa aku...ha ni ada kaitan dengan kek diatas...masa 16 april besday anak sedara aku..diorang sambut la bukan main...jadi kek bertingkat diatas miliknya...amboi2..depa wat majlis tanpa ilah no...hurmmm xpa la...tengok gambar sudah 

dikesempatan ni nak ucapkan selamat ulangtahun kelahiran buat anak sedaraku syarifah nur syifal Al junid bin syed jaafar al-junid....happy besday yang ke 11...semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki..jadi anak yang baik untuk mama dan abah...
ni la anak sedara saya
baru darjah  5 tau..dah besar dari maksunya...
 

amboi..banyaknya hadiah..dari maksu nanti ye...

kira ramai jugak la jemputannya...menurut syifa dalam FB menunya..
  • kek 3 tingkat (sponsor oleh abgnya,afiq),
  • nasi tomato
  • ayam merah
  • acar timun
  • sate
  • dan lain2....
ni antara tetamunya...ni bakal pak mentua abgku yg pakai bju kelabu..disekelillingnya bakal adik ipar dia

baju merah anak sedaraku(abg syifa),afif,abg shah(abg ipr) n abg naim...semangat makan

adikku bju biru,mak n pompuan berbaju kurung bakal isteri abgku td...

jiran tetangga a.k.a sepupu sepapat

lagi
hurmmm tengok gambar macam meriah la jugak majlisnya...kira macam ala2 kenduri kesyukuran la..
sedihnya aku tak da....

No comments:

Post a Comment