follow me....

Sunday, August 30, 2009

Yeah!!! akhirnya


AKHIRNYA!!!!!!!!!

arrrrggggggggggghhhhhhhh...hahaha best sgt.......

aku dah siapkan assigment psv en yak n pend en dana..............

yeaaaahhhhh....MERDEKA for myself..........



usahaku memang berbaloi...........

nak tau tak bahawasanya semalam aku tak tido langsung!!!

aku stat wat keja jam 11.30 malam smpai la 4.30 bg.....n yg paling penting keja tu SIAP...


aku telah minum segelas kopi radix tapi separuh agi mak aku minum....

thanks 4 syarikat HPA yang telah mengeluarkan kopi radix kerana telah membuatkan aku

hilang ngntok dan x rebah di tilam sebelum waktunya......

aku berjaya menempis segala halangan walaupun disaat jam 2 pagi hujan lebat membasahi bumi..

dengan suhu yang dingin aku menutupkan badan ini dengan sweater coklatku dan tetap
meneruskan kerja...



............dan...................


tanggal jam 4.30 pagi....

aku telah merdekakan diri ini daripada belenggu masalah dan dihempap assigmet bertimbun....

kini aku bebas daripada lingkungan assigmen pend n seni en yak...yeaaah!!!

cuma bila smpai maktab aku nak upgrade kan ckit2 je...

nak tnya pendapat roomate terchenta bout my assigment...dia kan ok aku on je......

pas tu aku leh teruskan dengan keja2 len lak........



.................then.....................

untuk meraikan kejayaan ini aku telah menyediakan nasi goreng 4 all my family.................

aku makan banyak gile kerana adanya sambal petai udang......uuuuummmmmmppppppppphhh...memang sedapppppppppppp.....

tima kasih abg ku yg telah memuji nasi goreng ni sedap.........

dia ingat mak aku masak!!!!

hahahaa....tau nape???

mak aku kejutkan dia suh bangun sahur..............mak aku kata bangun la da nasi goreng sume dah makan...dia tnya, " mak buat ka?" mak aku pun jawab....hheeem....

hahahaha.........

pastu aku masih mampu bertahan ...aku sambung tengok drama nur kasih sambil tunggu azan subuh.........

dah masuk subuh 5.55 aku trus solat.....

jam 6 aku trus tdo sehingga jam 1.14 tengahari bru aku bgun......

mak aku tak marah cos dia tau aku tak tdo semalam....

rupanya mak aku terkena penangan kopi radix yang aku wat....
dia pun tak leh tdo lena...

kira sepanjang aku wat keja kat depan tv mak aku pun tdo kat ctu juga....atas toto...

dia memang tak lena st aku tengok..jab pusing sana n jab sini.......


sekali lagi...tahniah pada diri sendiri

No comments:

Post a Comment