follow me....

Saturday, August 29, 2009

SeMOGA bERJAYA kEPADA AKU

saat aku menulis blog ini aku merupakan insan yang sedang cbuk bagai CEO syarikat..sedang bertugkus lumus menyiapkan kerja yang bertambun-tambun...


inilah akiBatnya kLu aku blik umah..


keja meSti x siap.......


semalam aku dah tdo kul 2 siapkan keja en yak ni...


skarang ni hya tinggal soalan pertama je...


macam na model perkembangan digunakan dalam bilik darjah....


aku doakan semoga berjaya padaku...


aku bertekad aku akan siapkan PSV3103 + EDU3103(MOTIVASI)........


I MUST FINISH IT TODAY!!!!


ni la keadaan mejaku yang bersepah kerana cbuk buat keja...hahaha



ya allah ...

aku berdoa padamu...

di bulan yg mulia ini...

kurniakanlah kekuatan untuk menyiapkan segala tugasan ini....

semoga aku sentiasa mendapat idea yang bernas dalam menyiapkan tugasan ini...

aminnnnnnnn...



semalam ingat x nak TdO...

tp aku dah buntu tak tau nak merapu apa lagi...

idea aku dah kosong.......

so aku tido.....



apalah nasibku setelah pulang ke maktab nanti......

aku kena siapkan semua ni


  1. mate (nak antar 1/9)
  2. MAB( antar 1/9)
  3. EDU 3103 ( antar 1/9)
  4. EDU 3104 ( xtau antar bila)..aku tak wat pa2 keja en nik....
  5. en yaakob nak folder sem lepas....

No comments:

Post a Comment