follow me....

Sunday, August 23, 2009

I LIKE THIS LYRYCS

sekaRang kan glamour gila lagu ketika cinta bertasbih............
sekali ngan aku la mangsanya....
ari2 aku dengar...
nanti aku balk hostel mesti aku kan selalu buka.......
roomate ku yg terchenta pun mesti terpengaruh kan...
hehhehe........
roomate ku: dengar la lagu ni...nnti kita gegarkan bilik kita...hahahahahha..hafal liriknya skali tau.....



Melly Goeslaw feat Amee – Ketika Cinta Bertasbih (Ost Ketika Cinta Bertasbih)

Bertuturlah cinta mengucap satu nama
Seindah goresan sabda-Mu dalam kitabku
Cinta yang bertasbih mengutus hati ini
Ku sandarkan hidup dan matiku pada-Mu

[*]
Bisikkan doaku dalam butiran tasbih
Ku panjatkan pintaku pada Maha Cinta
Sudah diubun-ubun cinta mengusik rasa
Tak bisa ku paksa walau hatiku menjerit

[**]

Ketika cinta bertasbih nadiku berdenyut merdu
Kembang kempis dadaku merangkai butir cinta
Garis tangan tergambar tak bisa aku menentang
Sujud syukur pada-Mu atas segala cinta

Back to [*][**]

Cinta…

Back to [**]

Garis tangan tergambar tak bisa aku menentang
Sujud syukur pada-Mu atas segala cinta
Ketika cinta bertasbih

No comments:

Post a Comment