follow me....

Sunday, August 23, 2009

1st Ramadhan

buLan pOsa meNjelma kembali.......
maSa sahur ari 1st aku tak makan nasi pun....
aKu cuma maKan nuGet 3ketul + ayam bakar cKit..air mAsak 2gelas...
then tido...........
sbelah siangnya...aku rilEks2 ja........tak wat apa2 keja...
aku rancang nak wAt roti tlur sOsej n puDing roti...
elok aku memuLakan lanGkah.........tetIba karen xde...
so aku tak leh la nAk stim kan rOti..so caNcel la juAdah itu.......
naSib la abg naIm belikan pelbagai jenis kuih muih + murtaBak ....
mak aku wat cucur ceMpedak + cucur Kucai cmpur jagung....SEDDDDAAAAAAAAAPPP...
disebabkan tak de karen...so kami buka posa dengan suasana penuh romantik..hahahhaa...bertemankan lilin yg dipasang mengelilingi meja makan....hahaa...kami hanya 7 org je..yg len bUka posa kat umah mentua n umah masing2.....
aku tak snap gambo le..cos aku kan jadi penghidang n duk urus2 air...so tak sempat la....
karen tak da smapi kul 10.30 rasanye....
yg pasti dalam kul 9 aku dah tertido n sedar dah kul 11.30..
so niAt naK wat assIgment tergendala........aku terus tido......
nak jadikan cerita...
mak aKu terbangun lewattu masAk sahur...bg aku tak lewat la kul 5...imsak 5.45....
taPi ayah Aku kalUt...rImas aku..dia dah tak sabar nak makan....
so dia makan je nasi semalam...
aku n yg len rileks je tunggu nasi baru masak..........
kul 5.30 kami dah selesai maKan...
tenGok..wat penat ja aYah aku duk Kalut2,...kami gAk yg untung makan nasi panas2..hahahhahaha.......
pastu aku xtdo...
tengok tv sambil wat assiment hingga saat ini aku ngah menulis blog ini..........
hebatkan aku..tak tido dah la sejuk hujan...ish2.....
WELL DONE 4 myself

No comments:

Post a Comment