follow me....

Friday, August 14, 2009

SEMPAT LAGI KAN!!!

hai !!!!
nOw ontheWay mau pulang ke kampung.........
kat ipoh ni...
bAs nGah rest.........
hahaha mesti org kan kata wah!!!sempat agi online...
actually i'm so bored la..
aKu dah tiDo dari SeRemban smpai la Ipoh...kira 3jm setengah dah.....
aku kacau la kawan2 yg tak balik agi...tasha, intan n cypol......
bas cepat la....dah tak sabau nak smpai ni.....
aku da kisah ckit sai pagi tadi......
ingat x ???
ri tu kan ku da cita sal aku masuk pertandingan airplane glider tu.......
rupe2nye aku n akim dapat tempat ke-3...
selamat g pehimpunan...
actually kami tak kompem kami dapat no bape..dah cubaan pertama pun batal.............
anyway tahniah kepada kami..
dapat la voucher makan kat kafe.........RM4....
n aku dah guna pon....hehehe..............
so akim kate taun depan kita cuba agi.........ok....klu aku rajin la.....malu gak aku..aku masuk kan wat pa pun sian ko je..

No comments:

Post a Comment