follow me....

Monday, August 3, 2009

MY DINNER

dengan bangganya wat pertama kali aku masuk the chicken rice shop bersama dengan mr.ilah 4 our dinner....kami pun oder la set ni


Twin Delight (2pax)

1) Pai Tee (Regular)

2)Single Serve Chicken(Choice of Roast, Steamed or Braised)

3) TCRS Honey BBQ Chicken

4)Ipoh Bean Sprouts (Regular)

5)Sai To Fish Balls (Regular) or Towfoo with Oyster Sauce( pilih fish ball la)

6) 2 bowls of Rice

7) Soup of the day

8) strawberi + ice lemon tea(aku minum air ni je klu masuk fast food....cos ni je yg tak bergas sgt)

ni la gambo hidangannye....tp yg smpai ri tu len la ckit cara hidangannye .. pinggan, cawan len la ckit......aku tak sempat nak snap le



dah aku ni tak besa makan kan so amik je la yg set senang kan tak yah ckp bnyak...pastu smpi la

hidangannya satu persatu....



mula2 air..ok.....

then nasi + ayam....wah sedapnya

tiba2......sayur tauge???ha???terkejut aku.....dah la macam masak kicap je....tp kicap dia len la rasanya...bukan kicap cap angsa tu..sedap.....

kemudian datang lagi sai to fish ball........ oh bahannya fish ball +sayur baby sawi....

then smpi la pai tee....yg ni ok la..klu kat psar malam singapore pie tu.....



dah rasa cam sampai sume kami pun makan la....dalam sume menu only nasi n ayam je bes...yg len tak bes..........macam tak kena je tauge ngan nasi ayam...anyway aku makan je la tauge tu sebab kena bayar kan rugi tau...aku pun lupa yang bean sprout u tauge....tu la bi x teror cam ni la.......tapi tetap tak mampu nak habiskan..........macam2 la komen aku n my love tentang menu ni........malas la nak cakap lagi...



intan kata "kau tulis lam blog nnti chicken rice shop saman".....mana leh saman la.....aku pengguna..da hak nak bagi komen tau..............aku ok pe komen cam ni..lam blog org len komen macam2 n ntah2 pa g kan...hehehe..aku omem membina ni.....

my be this is 1st n last time 4 me makan di sini...klu dah nazak xda kedai aku g la......nasi dia sedap la....so klu g lagi aku amk nasi je..pilih yg ala carte punya la...tak nak lagi amik set2.....

ataupun senang makan pizza hut....memang bessssssssssssss...........

No comments:

Post a Comment