follow me....

Monday, August 10, 2009

WAKENABEB.....SIAN TASHA.........

hahaaa...
ari ni aku teLah keNakan taSha...yg bEstnye iDea aku nAk kenaKan tasHa beRhasil berBantukan kwn2ku yg tb2 meNjadi peMbantu tAMbahan..........

tau apa yg aKu kenakan???...

ni skripnye....

aku : hhahaa tsha aku nampak kau.....kau ngan sape kat Mid..........

tsha : (dengan suaranya yg halus itu)...
kau kat ne ilah??ko ngan spe???ko tpu...ko kte g JB....

aku: ye la aku ngan akak aku la...kitorang g MID gak....

tsha: tiiiiiiippppppuuuu

aku : ya allah...x caya aku...ko pakai baju baru kan....

tsha : eleh mesti budak2 ni cakap kat ko kan...

aku : ko pikir...aku g JB ari jumaat aku smpai semalam...aku tak sembang ngn spa2 kecuali intan..semalam aku cuma sembang ngn rina, jaja, tia n ati...sumenye sembang sal BM...

tsha : betul ke ilah???ko nampak aku katne??aku tak caya la....

aku : ye ..aku nampak..ko pkai bju biru kan.....ala na leh ckap katne aku nampak ko....aku round satu mid tu..aku g kedai kasut, bju n sume la......sebenarnya aku tak tau nak cakap kedai pa..hehhehe....

tasha: aku g carefour n mcD..aku tak g pun kedai bju...

pikah: ala kan ko tak lalu kedai tu..ko nak g carefour tak kan x lalu kan.....

sian tsha memang cuak gile muke....setelah beberapa saat intan pun menceritakan perkara sebenar......

kisah sebenarnya........
aku memang tak g mid..dah sah2 aku g JB....aku balik intan cita tasha g Mid...pg td duk sembang2 trus muncul nk usik je..tp tiba2 bes je tengok tsha pelik aku tau dia g mid....
apa la tsha dia g cite segala bagai kat intan dia lupa lak..siap kata dia tak cite kat sape2....

yg lawaknye dia kata..aku dah make sure tak da dak2 maktab kat ctu..tu aku plik....leh lak kan dia make sure cam tu..macam la mid tu ibarat kedai uncle sepah ...leh la nak pastikan xda dk maktab......

hehehee...ampun kan aku........hehehe..gurau manje aje...

tima kasih kepada watak2 tmbahan yg membantu...pikah, cypol, ati n intan..thanks kerana menghangatkan keadaan...

hahahahaa......best giler!!!!hehehhee....sowi tasha

No comments:

Post a Comment