follow me....

Wednesday, August 5, 2009

aku DULU dan KINI berbeza???

dulu akulah pelajar yg begitu meminati mate ..........
especially masa f4 n f5.....i like the teacher...en anhar haron.....he very good teacher n like father 4 all modelian student.....

cg an,,,,,,,,,,,,,,
sy bukan lg anak muridmu yg pantas menjawab seperti dulu.....

dulu akulah pelajar yg slalu dapat A dalam mate...
dulu aku lah pelajar yg sgt semangat lam kelas mate....
dulu aku lah pembantu rakan2 menyelesaikan masalah mate...
dulu aku itu dan ini dengan mate...
matematik yg mencabar dianggap menghiburkan..xtvt yang sgt menyeronokkan

kini......
aku bukan seperti dulu.....
aku buntu setiap kali kelas mate menjelma...
aku cuba mengcungkil minat seperti suatu ketika dulu...
tapi....
semangat kemana kau menghilang............
kenapa hanya sisa semangat yg masih melekat dalam diri ini....
kembalikanlah semangat ku...........
dimana salahnya???
adakah kerana perubahan bahasa???
adakah kerana susah???
adakah kerana salah lecturer??
dan adakah salah diriku ini??
membiarkan perasaan malas menguasai diriku....................

ah tidak..............................
sebenarnya sume benda tu senang ja........
tapi ada something yg membosankan........
hnya aku n budak2 integrasiku sja yg paham..hehehhe...........

No comments:

Post a Comment