follow me....

Friday, August 7, 2009

CG FADHILAH............heheeee.......

pada hari ini iaitu 6 ogos..aku beRsama kelas mate terchenta telah menjalankan sesi lawatan + kajian + mengajar anak-anak kecil d pra sekolah Sri Melewar ..........nina conduct..kami jadi pembantu.......


alhamdulillah aku semakin menyukai kanak2........

sebanarnya hakikatnya dulu aku kurang menyukai kanak2....

tp sejak aku masuk cg ni aku dah ok la....

aku ingat dulu ngan ana2 sedara pun tak la suka men sgt ngan diorang .......

tp skarang dah suka...especially afif syahmi....
so aku dah tak kisah ngan budak2........


tapi......
budak2 pra ni bes...
tak busuk........
masa aku g skola ri tu budak2 agak berbau la...
mybe budak2 tu duk asrama kot...so bju ntah bpa lama tak basuh mybe...sori terkutuk...
tp aku tak de la kata kat dak2 tu busuk...........lam hati je la......
berbalik kepada pra sri melewar..........

aku ucapkan thanks kepada anak2 kecil sekalian........kerana memberi sepenuh kerjasama.....
aku banyak habiskan masa bersama RAZIQ....u know y???
masa sem 1 kitorang dah penah g pra masa belajar PKK.....
Raziq ni masa tu seorang yg pendiam, rambutnya panjang (look likes girls cos so straight n halus je rambutnya), budaknya comei je.......
tapi ari ni budak ni dah berubah........
dah bising...cg cakap dia dah memberi respon n kawan2 kata dia dah bising suka lari2.......
ha ni gambar aku bersama RAZIQ n AKMA.......



last skali aku telah memberikan kanak2 ni apolo snack...seronok gila diorang......
pastu bergambar kenangan bersama.........thanks to all my dear (kanak2 pra)...u all make me feel i am the teacher.......
ni la guru2 cerdik pandai bersama anak2 harapan bangsa n negara
insyallah aku kan berusaha sehingga menjadi guru yang terbaik kepada anak2 muridku suatu hari kelak...AMINNNNNNNNN...
to my parents....anakmu sudah mula menjiwa profesion ini............thanks atas doa mak n ayah n kak, abg , adik n sume la............

No comments:

Post a Comment