follow me....

Friday, May 20, 2011

SELAMAT HARI BAPA...

hari ni hari bapa...
tapi aku memang la x wish...ayahku kan dah kembali kerahmatullah...
so malam ni aku sempat sedekahkan bacaan yasin...
doa aku semoga roh ayah sentiasa aman di sana...
aminnnnnnnnnnn

rindu plak ayahku..ayah memang baik hati..sepanjang usia aku ayah sangat tabah mendidik kami..ayah tak perlu tetap sebarang peraturan..tapi kami buat sndiri ikut norma..jadi anak-anak ayah tak pernah kena marah..patah lagi tengking.....sepanjang hayat aku bersama ayah sehingga umur 20 tahun aku tak pernah ditampar, dipukul dirotan mahupun apa2 yg kasar2...tapi kami tak pernah mengambil kesempatan...kami faham sendiri bila ayah penat..bila ayah tak suka apa yang kami buat...bila dia x suka mukanya lain...matanya merah...so kami dah paham...dia akan cakap kat mak untuk tegur kami...so inilah ayahku.....

terima kasih kepada ayah yang telah memberi ilmu kepadaku....dengan didikan ayah ..aku berjaya khatam al-quran di usia 9 tahun dan 3 kali khatam di usia 10 tahun dah 3 kali aku khatam..syukur tak terhingga....teringat ayahku bila kami nak keluar mesti dihulurkan wang..katanya kami belum kerja mana nak dapat duit..jadi sampai sekarang mak mesti teruskan amalan ayah tu sebab ayah selalu pesan kalau mak ayah x bagi macam mana anak-anak nak beli barang..hehehe..TQ untuk semua ni....

kepada bapa2 diluar sana selamat hari bapa..
jadilah seorang bapa yg melindungi keluarganya...
jadilah ketua yang adil...

kepada anak2 hormatilah bapa anda...
sebelum anda terlambat...

No comments:

Post a Comment