follow me....

Friday, May 20, 2011

10 things I want to say to one person

day four :
10 things I want to say to one person



aku nak cakap pada si dia la....
jeng!!malu2..gediiiiikkkkkkkkssssssss...........
klik di bawah!!





  1. TQ sudi terima saya sebagai kekasih hati
  2. Semoga Allah akan menemukan jodoh kita berdua berpanjangan hingga ke akhir hayat
  3. Awak adalah sahabat terbaik dalam hidup ini....sebab hubungan kita bermula dari sebuah persahabatan
  4. Andai jodoh kita xdipanjangkan hingga jinjang pelamin , awak tetap sahabat saya selama-lamanya...
  5. Andai saya ditakdirkan menjadi surimu bimbinglah saya menjadi wanita islam terbaik
  6. Saya mungkin selalu cakap kasar tetapi sebenarnya saya selalu nyesal bila saya terlepas cakap kasar denganmu
  7. Saya selalu fikir bukan-bukan bila saya jauh disini takut awak ada orang lain..pastu saya sedih n menitis air mata tapi sebenarnya awak tak buat pun..teruk kan suka fikir bukan
  8. Terima kasih sangat awak selalu topup dulu bil saya bila kena sekat...sebabnya awak kata awak xleh xmesej...ok saya terima alasan tu sebab saya pun xleh la xmesej..hahahhaa....
  9. TQ sebab ubah perangai saya yg agak baran..awak selalu tegur saya itu dan ini..dan akhirnya sekarang saya dah ubah lebih baik bukan saja untuk diri awak tetapi diri sendiri, keluarga dan rakan2...
  10. I LOVE U SO MUCH as my bestfriend forever n as mylove...

No comments:

Post a Comment