follow me....

Wednesday, May 18, 2011

10 things i love

Day Two : 
10 things I love

  1. novel...i memang suka gila
  2. ketam masak lemak nenas...perggg terbaik la...
  3. sikat putih + pink..aku guna sikat ni dari darjah 4 smpai sekarang
  4. bantal busuk...guna dari kecil then bila masuk asrama mak renovate ckit jadi bantal pluk bulat...since drjah 4 smpai sekarang masih menggunakan sarung mickey mouse yg sama..
  5. teddy bear cream pemberian si dia.....dulu x suka beruang..lani suka dah...
  6. album....koleksi gambar aku n kawan2 sekolah
  7. sijil SPM...sebab result bajet gempak...keputusan ni byk bantu aku untuk masa depanku...
  8. gadgetku yg uzur...n70 dan latop compaq yg dah rosak..walaupun rosak tersimpan kemas dalam almari..sayang ooo beli guna duit sndiri kot...
  9. cincin silver di jari manisku....
  10. cuti...nikmatnya cuti leh pulang ke kampung.....aku suka membilang cuti....semua tarikh cuti sila tanya pada aku...

    No comments:

    Post a Comment