follow me....

Tuesday, May 17, 2011

10 things about me


Day One : 
10 things about me

  1. fizikalku kecil ajo...a.k.a bajet comel mybe....hhhahaa...ok serius aku memang kecil n halus mulus gitu..sampaikan bila aku ditakdirkan jadi guru org akan mempertikaikan saiz aku...so kepada org2 kejayaan seorang guru bukan bergantung kepada saiz ya...mengambil pepatah dari kakakku "biar kecil macam semut sebab semut dapat lalu di jambatan sempit or luas, tapi kalau gajah belum tntu dapat lalu jambatan sempit"..lalalala
  2. suka baca novel ...ishh memang gila novel...tapi kegilaan hanya muncul bila masa lapang..bila dah stat baca dalam masa 5 jam pun leh habiskan..yg pasti akan sewel sebentar sebab kejap gelak n nangis semua ado....
  3. aku bukan bujang a.k.a i'm not single but  i'm double (eh boleh ker cam tu)...tapi belum berkahwin..belum bertunang...insan bertuah tu adalah kawanku dari f1..kami mengkaplekan diri since f5 until now..alhamdulillah syukur
  4. aku tegas + suara lantang..cakap tu straight je no belok2.... tp cakap agak laju...sapa mula tengok aku memang nampak muka belagak tp bila dah kenal i gila2 u n mesra ajo ....kakakkaa....
  5. Tak manja tp org kata aku manja...ni memang pelik...mybe sebab aku anak kedua bongsu..abg2 n kakak2 dah besar..so aku je yg masih blajar.....aku plak dipanggil maksu...
  6. sangat berdikari..dari darjah 4 duk asrama...
  7. suka pada masakan..tapi jarang masak mybe sebab dari kecil duk asrama....sekarang sedang mencuba pelbagai masakan...aku tak pernah belajar secara formal dari mak tp curi2 tengok ajo...
  8. sayang gila pada handphone walaupun sudah x sepertinya....bangun pagi tengok hanset..tido tengok hanset....yg pasti risau gila henset dicuri oleh abg2 n kakak2...kantoii...hohohoho...
  9. sentiasa berenam ..dari sekolah menengah geng aku enam org..aku..jirah ..dayah..wani...put n huda...masuk IPG pun masih berenam..aku..jaj..intan..im..intan..tasya n pika...SIX FOREVER....
  10. bakal jadi guru dan bukan akauntan...kakakak..dulu berangan nak jadi akauntan,..dah masuk matriks tapi gatai keluar...padan muka...
so ni la yg dapat aku listkan pada masa ni sekadar mengisi masa rehat aku...jadi aku panjangkan tag ni kepada sesapa saja yg membaca entry ni....

No comments:

Post a Comment