follow me....

Monday, May 9, 2011

nak ni!!

hujung minggu g popular...masuk ja terus nama 2 novel yg menarik perhatianku....banyak sangat yang baru dan bes tp dua ni paling aku tertarik...kalau ikut duit bertimbum mau dala 10 novel bes kot ada..so ni je yg aku idamkan... CINTA 3 SUKU n 7 HARI MENCINTAIMU...


faveret novelis ni....
 malangnya aku kekurangan duit..so aku membelek2 dua tiga kali gak la..nak tak nak?nak tak nak?las2 x beli sebab macam pikir benda lebih penting ada lagi...so lupakan sebentar hobiku itu...

sebab tak tau nak wat pa aku pun bersila kat lantai dan lepak plak bahagian buku masakan ..memang bes la..aku byk tngok buku kek..sebab aku minat plak nak wat kek lani..ntah nape ntah..padahal aku kureng makan kek...kikikiki...then aku belek buku yang dah lama aku teringin nak beli tp x beli2 walaupun awal masuk elaun dulu..ni ha 1 HARI 1 RESEPI..macam bes..dalam dia pelbagai resepi /hidangan daripada minum pagi , tengahari,petang,malam n pencuci mulut ada...wow bes2....
aku leh tngok ja la...sem depan wajib beli..novel plak sapa dah beli tu aku bakal pinjam ja...

No comments:

Post a Comment