follow me....

Saturday, May 21, 2011

10 wishes

Day Five : 
10 wishes
 
 
  1. Aku dapat g mekah menunaikan  haji di awal usia 30an-40an....ya Allah indahnya bumimu disana....
  2. Berilah keberkatan hidup kepada Mak dan keluarga kami dan Ayah tenang berada di alam sana...
  3. Aku dapat grad degree dengan keputusan cemerlang..insyaallah 
  4. Aku dapat pakai set cadar baldu kale emas daripada Mekah yg digunakan untuk membaringkan jenazah kaku ayah semasa pemergiannya
  5. Aku mendapat seorang suami yang soleh dan dapat membimbing aku dan memenuhi setiap ruang hidupku dengan kebahagian dan keberkatan hidup bersama...
  6. Aku dapat menulis sebuah novel..watak dalam tu aku nak berkisah tentang kehidupan suka duka aku 5 tahun setengah di IPG atau masa remajaku...kira ala2 novel 5 TAHUN 5 BULAN karya Hlovate...
  7. Akan sambung master n PHD..nak peringkat tertinggi....
  8. Duit gaji aku setiap bulan kena disedekahkan atas nama Arwah ayah sebab aku belum sempat membalas jasa ayah menggunakan gajiku
  9. Ada sebuah mini library di rumah sendiri..dalam tu ada novel n semua buku2 aku....
  10. Aku menjadi seorang guru yang disayangi kerana ilmu yg disampaikan kepada mereka....

No comments:

Post a Comment