follow me....

Saturday, March 5, 2011

JEMU & LESU...

JEMU??
LESU??
katakan tidak!!

wah!!!sebenarnya aku tertarik dengan 2 perkataan ni semasa menghadiri "Ceramah Karisma Guru" semalam...dalam majlis tu pengacara dan kaunselor byk sebut "Pergi sekolah tak JEMU, Masuk kelas tak LESU"...serius aku tertarik dengan kata-kata tu..macam tersemat dalam sanubari ni..walaupun simple word tapi meninggalkan motivasi/kesan yang mendalam pada aku..bagi aku kata-kata yang seakan-akan penyedap dalam majlis itu berjaya menarik perhatian aku untuk berfikir sejenak walaupun masa tu aku sangat mengantuk...betul kan sebagai cikgu x leh jemu untuk ke sekolah..kalau cikgu jemu macam mana plak murid...cikgu jangan lesu kalau tak macam mana murid nak tertarik dengan P&P..jadi aku akan jadi guru yang x JEMU dan x LESU...DO THE BEST ILAH.......

No comments:

Post a Comment