follow me....

Saturday, March 19, 2011

HADIAH DARI CIKGU!!

cak!!!
tengok tajuk entry "HADIAH DARI CIKGU"agak-agak apa ye??saya dapat hadiah dari guru...oh tidak....kali ni saya akan beri hadiah kepada anak murid..bukan anak murid bg kat cg masa hari guru tau..hehheeee

sempena praktikum 1st ni CG ILAH dengan berbesar hati dah pun beli sedikit cendrahati untuk anak-anak cikgu...wah geli plak anak-anak cikgu!!kikiki...sebenanya praktikum belum bermula..stat 21 mac ni..saya bersemangat!!bukan semangat k...saya sedang mencuba untuk menanam minat yang mendalam pda bidang ini...saya kurang minat kepada kanak-kanak terutamanya dak sekolah rendah..tapi saya nak ubah persepsi ni..jadi saya akan cuba curi hati anak didik saya..saya suka mereka..mereka suka saya...yeaaaaa!!itu harapan saya!!aminn


nak tengok apa cikgu beli untuk awak semua.....
ni dia barang-barangnya...hampir 60 tau habis!!
pensel comel....36 batang
pembaris pun adoo...72 batang

pemadam...beli 5 set tapi dikebas 1 oleh anak buah..

pensel..ada 100 batang

pensel...mickey mouse..ada 72btg

teacher print ...ni harga 10.90....nanti leh men cop2 kat hasil kerja student

bye2..doakan saya menjadi guru terbaik!!

No comments:

Post a Comment