follow me....

Friday, May 25, 2012

TAMAT SEM 7

yei..semalam 24 mei 2012 las paper PSV 3113-Penyelidikan Tindakan I..setelah bertungkus lumus akhirnya tamatlah pengajian sem ni...aku redha dengan markah n pointer yang bakal tiba...kira padanlah dengan usaha yang aku buat....aku dah usaha banyak tu mestilah ganjaran pun banyak tu jugak kan!!hehehe

lepas abis exam sempat lagi beramah mesra ngn classmate..kan dah las...so mesti dah tak jumpa...
sebelum balik sempat jugak g amik asigment AR yang dah dihantar sebab lec suruh potostat tuk wat rujukan apa yang perlu di tambahbaik...hurmm dapatlah tengok mrkah AR...nasib markah penilai ke-3 aku ok...alhmadulillah masih berada pada tahap A tapi bukan A+....tapi dah cukup berbaloi kira padan la dengan usaha aku yang x berapa nak faham sangat wat AR ni....

sebelum balik kami sempat merakamkan gambar dengan classmate....

kebetulan aku pakai baju sama dengan Nina... 




lepas snap dengan nina mestilah dengan yang lain plak kan....yeah!!!

ni aku combinekan gambar...malas nak update satu2...

OK cukup setakat ni..BYE2...hari sabtu ada majlis persandingan Azni & Wan dekat Kulai...pasti ada gambar lagi,...

No comments:

Post a Comment