follow me....

Wednesday, May 2, 2012

dari student

pada 27 april 2012 dengan rasminya tamatlah praktikum fasaIII saya...biasalah hari terakhir mestilah murid akan serbu guru praktikum untuk bersalam, beri hadiah , surat dan pelbagai lagi..untuk praktikum ni leh tahan banyak jugak hadiah yang diterima daripada students saya...

jom kita tengok...


hadiah yang telah dibuka..


dalam banyak-banyak hadiah tu aku sangat suka dengan hadiah di bawah ni...so sweet!!

anak murid aku bagi couple mug...aku memang suka...sangat comel n  simple...


dalam banyak2 hadiah n jugak ada satu yang pelik..jeng!!jeng!!

cuba baca nama di atas"CIKGU HALIZA"..hahaa pelik aku dengan budak yang bagi ni..budak darjah 1...anyway aku menghargainya sebab aku tak ajar pun darjah 1 tp tetap bg hadiah......

praktikum III memang terbaik la...pihak sekolah juga ada buatkan jamuan perpisahan untuk kami...guru pembimbing aku jugak ada bagi hadiah...dah guru pengakap pun kasi hadiah tudung....

TQ sangat2 warga SK Dato Klana Maamor...baik guru mahupun student memang seronok....miss u all

No comments:

Post a Comment