follow me....

Wednesday, May 16, 2012

dking



Ha masa minggu study week aku sempat menerjah D’King Mee Udang Banjir….kedai ni terletak kat simpang 4 giant sungai petani...lepas masuk tol sp selatan tu...hurrmm memang bes la rasanya….dekat cni sebenarnya bukan ada mee udang saja walaupun nama restoran ni highlight pada mee udang…ada plebagai hidupan laut yang fresh…kita boleh pilih n minta diorang masak…dari segi meja semua memang selesa...nak tuk family ka apa ka ada....toilet n surau pun ada....masa aku tengah makan tu siap dah masuk maghrib..so semua pengunjung diingatkan tentang masuknya waktu solat oleh pekerja restoran ni melalui pembesar suara...


Yang besnya bila korang nk oder mee udang the all akan tnya udang nak udang bela or udang laut…so kompem la aku pilih udang laut walaupun harganya tinggi ckit…yang penting puas kan……masa aku g makan tu nak oder udang tepung tapi chef dipartment menggoreng tepung tu xda lak...katanya 2 orang chef xdatang.....


jadi aku oder mee udang banjir (udang laut) + sotong warisan ke apa namanya ntah....menurut waiter ni sedap makan dengan mee ni..so amik ja.....rasanya memang not bad.....

ni la isi yang ada dalam mee udang ni...cukup rasa..kuah tak cair sangat...kira bes la....


zooommmmmmmm.....ni dia udangnya 

untuk keterangan lanjut layari ye laman web http://www.dkingseafood.com/



No comments:

Post a Comment