follow me....

Saturday, July 30, 2011

BURGER SPECIAL!!

Bidang :Menggambar
Tahun : 4
Tajuk : Burger Special
Aktiviti : Menggambar burger special menggunakan putik kapas
alat dan bahan : putik kapas , poster color / watercolor

bagi aktiviti menggambar aku memang buntu nak ajar apa..skali belek2 buku artis junior tahun 5..terjumpa la plak gambar ayam yg guna kaedak titik ni..macam menarik je..so apa lagi akupun jadikan la keja tahun 4 punya...nak buat ayam macam dah bosan asik RPH semua pasal haiwan..ikan..kucing...kuda...burung...so minggu ni rasa nak wat kelainan ckit aku amik gambar burger...

amik kau..kebetulan nak biar budak terliur ckit..nak plak kelas waktu akhir...1-2ptg..so biar buka mata budak2 ckit tengok gamabr burger...biasala kan burger ni memang feveret kebanyakkan budak2...

aku plak buat satu ABM yg memang warnanya siapada ton color..lagi la budak2 berbunyi "WAH!!SEDAPNYA....YES!!tujuan aku tercapai budak2 dah terliur..kakakakaka..padan muka!!

so marilah kita tengok hasilnya....

geram gak aku ngn budak ni cikgu suruh TITIK!! tapi diorang duk gosok!!ggggggrrrr..ada ja kena ketuk tangan ngan aku..baru la nak buat..saja ja kan...





ni dah kena ketuk tgn ngan aku..duk gosok



this boy...like PSV...every week he make a good











TERBAIK!!tq ikut arahan cg



LOVE my student...walaupun nakal teramat...kelas paling banyak mendapat komen kenakalan dari guru2....yg penting kerja aku diorang buat..sekarang tugasan aku bentuk diorang supaya kurangkan bercakap +jerit masa dalam kelas....aiiyakkkk!!

No comments:

Post a Comment