follow me....

Friday, April 27, 2012

Terima Kasih

awal tahun baru ni seluruh warga negara Malaysia yang mempunyai pendapatan kurang daripada 1500(seisi rumah)  layak menerima BR1M dan bagi murid sekolah menerima wang 100 dan murid IPTA n IPTS menerima baucer buku...Malangnya budak IPG je x menerimanya...namun di hujung bulan februari berita gembira mengatakan student IPG pun diberi dan tempoh dilanjutkan sampai 30 April...

dah busy sana busy sini orang dah habis aku baru g beli minggu terakhir ni....xtau nak beli apa...las2 aku g sinaran and grab je apa yang patut...

 ni la apa yang aku beli...menggunakan baucer bernilai 150..
  1. Buku - "Indahnya HIDUP BERSYARIAT oleh Ustaz ismail Kamus
  2. Buku  Origami 
  3. Koleksi Cerita Riang Ria (utk syifa-my anak sedara)
  4. Album gambar
  5. Buncho Poster Color
  6. Soft Pastel (2 Set- nak bagi nadia satu sebab sem lepas pinjam yang dia)
  7. Craft Punch

dalam banyak2 yang aku beli ni sebenarnya dua ja yang memang aku nak beli n tertarik masa kat kedai buku tu iaitu no1 n no 2...

WHY???
 Indahnya HIDUP BERSYARIAT oleh Ustaz ismail Kamus -diterbitkan oleh Telaga Biru...

memang tertarik dengan buku ini..dah masa belek-belek memang menarik isinya..dengan colorful...
buku ni merupakan paduan untuk diri tentang fardhu ain dan fadhu kifayah....yang besnya buku ni merangkumi syariat bermula dari kelahiran , kanak-kanak, alam perkahwinan, sampai la kembali kerahmatullah....ada jugak disertakan amalan zikir, doa dan adab...kiranya buku ni lengkap dan padat...
harganya murah ja RM55.00....

100 pages self- Adhesive Album....

album ni plak aku nak gunakan tuk masukkan semua gambar2 sepanjang pengajian degree ni...baru stat nak buat..gamabr 5 tahun punya..huhuhu.rasanya tak cukup satu walaupun 100 pages....tak pa buat yang ni dulu...hope dapat buat satu album yang comel n kreatif sebelum graduation ni....cuti ni kita start...

ok tu je...lagi RM50 nak beli tafsir al-quran hujung minggu ni...

No comments:

Post a Comment