follow me....

Tuesday, April 24, 2012

MENCERIAKAN KELAS

hasil kerja seni murid yang berlambak tu aku xdak la simpan buat sepahkan meja guru aku...jadi apa lagi aku hias je kelas tahun 3..nak plak budak2 tahun 3 ni jenis suka siapkan semua hasil kerja masa P&P..klu diorang  tak siap pun keesokkannya pasti ada ja atas meja guru tanda diorang hantar kerja diberi... sebab tu aku sayang kelas tahun 3 ni.....kalau tahun 5 hampeh...klu x kutip masa kelas memang liat la nak hantar....

jom kita usha sikit kelas tahun 3 yang dah jadi macam kelas seni je...aku dah curi semua dinding dia..

hehhehe....

sebelum tu jom tengok dulu pembantu yang selalu teman aku tampal n lekat ni...
selalunya rabiatul n melisa yang akan tolong aku...tapi x da gmbar mereka untuk pos ni...nanti aku akan update pasal dua orang pembantu tetap aku yang selalu akan siapkan kerja aku lepas kelas sampai siap baru diorang akan balik...gigih kan anak murid aku....

dah jom tengok gambar....



tiga orang diatas adalah wafiey, amar n nabil.....diorang tolong aku hari tu sebab aku gantung baju kurung kat tingkap..tinggi so bila aku memanjat kerusi diorang la yang duk kat bawah hulurkan untuk aku...

wafiey memang pendiam orangnya...amar n nabil ni mulutnya bising jugak..tapi aku perasan sejak akhir-khir ni amar dah berubah jadi lebih baik dan fokus kepada kerja..nabil pun dah ok dah....


jom tengok suasana belakang kelas tahun 3 ni...


kasi clear ckit!!!,,,nampak x ada gantung2 kat tingkap tu...seni punya jugak tu



ok nantikan update seterusnya pasal keceriaan n hasil kerja anak muridku  ni ya!!

No comments:

Post a Comment