follow me....

Wednesday, August 31, 2011

STUDENTKU-4IK

aku banyak update pasal budak2 yang aku ajelear seni je kan..ada lagi 2 kelas aku ajar pj...kelas 4IK n kelas 4AB...kelas 4IK kelas 1st..so aku xda masalah nak kawal budak2 ni...tapi aku agak malang la sebab aku punya observe asik ngan kelas 4AB..faham-faham la bila ajar pj kelas paling akhir ni macam2 kerenahnya..tapi yang pelik tn hj samsudin kata ok je setiap kali aku ngjar..2 kali tau diobserve kelas 4AB...so penyeliaan ke-3 memang harap sgt 4IK..akhirnya dapat...

walaupun masa tu budak2 busy dengan majlis persaraan alhamdulilah aku dikurniakan murid-murid yag sayang pada aku..diorang lebih pilih kelas pj..thanks guys...luv u all so much....terima kasih sudi beri kerjasama pada cikgu....cikgu xdapat nak balas kerjasama awak semua..yang cikgu dapat bagi pemadam telefon yang kecil....yang tu je termampu...
andai cg masih ada disitu pun hanya ilmu je yang dapat diberikan pada awak semua.....

so sini aku nak abadikan la gamabrku bersama anak-anak buah kesayanganku ini.....









ini je gambar yang sempat diabadikan bersama anak-anak didikku...

salam sayang...SK MANTIN terbaik!!

No comments:

Post a Comment