follow me....

Tuesday, August 23, 2011

DAH TAU DAH

sapa suka tengok STANZA CINTA??angkat bulu kening!!!hahaha....
aku x suka sangat........setiap kali iklan aku dapat rasakan cerita tu bes...tapi bila sampai ja hari ahad aku malas nak ngadap tv....

so, kebetulan di sekolah praktikum aku jumpa la NOVEL STANZA CINTA........so aku curi la...curi di bulan ramadhan..aiyakk!!no!no!...xbaik la..sebenarnya pinjam dari stundentku, Airil....disebabkan diorang nak exam so aku x kasi diorang baca2 novel..biar cg yang baca...kakakka

masa pinjam airil dah cakap sama sebijik macam drama..so aku bertungkus lumus baca...ceritanya ok..banyak perbincangan tentang agama....ada sedih jugak la...kisah cinta jiwang karat xda ye!!watak2 sebijik macam dalam drama....ak malas nak wat ulasan panjang......kalau belum baca lagi g baca..kalau malas baca tengok drama.....

kesimpulannya....aku DAH TAU DAH kisah STANZA CINTA..so x menghadap sangat tv pun xpa...

No comments:

Post a Comment