follow me....

Tuesday, September 6, 2011

RAYA saya!!

SELAMAT HARI RAYA semua....hurmm baru nak ucap kan..sori noo...anyway macammana sambutan raya anda??saya biasa saja...bersederhana di aidifitri ni  bersama insan tersayang,...tahun ni dah tahun ke-2 tanpa ayahanda tercinta...jadi dikesempatan ni nak sedekahkan al-fatihah buat arwah ayah....

tahun ni aku sempat la buat 4 jenis kuih..conflake, almondlond, tat rambutan dan kuih xtau apa nama..aku nak pohon maaf tak leh nak upload gambar..sebenarnya macam2 gambar dah tangkap malangnya hset canggih ku ini wat hal... jatuh n terkeluar la kata2  " some data corrupted" ..so segala gambarku udah hilang kerana kegilaan memory card tersebut....

jadi hanya beberapa cebisan gambar sahaja yang tertinggal bersamaku...waaaaaaaaa...sedih....

ni semua gambar raya pertama.....

ni aku...bersama baju raya tudung pink raya 1st...coklat raya 2nd...tudung hitam 3rd...
yang paling bes baju raya kale hijau tak siap...kata tukang jahit raya ke-2 dia hantar..tapi smpai sekarang dah raya ke-6 ...hampeh xdak pun...so kena la wat ulangan baju...

bersama afif

aku n adik..ni afif yg tangkap....
mereka2 yang lain....


 taun ni kami memang x sempat ambil gambar bersama yang lain..sebabnya sibuk berjalan n menerima tetamu yang hadir.....

si dia di hari raya...

No comments:

Post a Comment