follow me....

Tuesday, September 1, 2009

PUASA DI MAKTAB

aKu da kat mKtab..
xsempat nak wat laporan la..
hehehhe
yang pasti malam aku bertolak ke seremban aku bersahur lam bas...
sampai trus tido...
pastu menyiapkan assigemnt2....


aku ada bawak gak bekalan2 tuk bulan puasa ni..........

yg pasti aku berbuka diluar taun ni..

sebabnya...

banyak keja..

malas nak masak n nak kuar n buka kat dalam cos bnyk pinggan nak basuh...

minggu depan bru plan nak makan kat bilik...

sambal aku bawak dr umah tuk sahur...tahan dalm seminggu,. berjam gak la masak smpi pecah minyak gini........
ni ikan bilis...aku goreng garing sgt,,,,hahahaa


arini aku antar assigment kat en yaakob tuk disemak btul ke x...
aku ditemuramah olehnya...
wah macam interview nak masuk maktab rasa...
dia tnya sejauh mana aku paham mengenai teori perkembangan artistik lowenfeld..
hahahahahaa
dia kata ramai problem ngan soalan 1...
dia malas baca ....
so klu aku leh jawab pertanyaan dia bermakna aku punya esei hampir btul la..
mula2 jawab dia x puas hati..
pastu dia siap2 lukis2 n tnya pendapatku...
then alhamdulillah aku leh jawab 3 soalan berikutnya.........

so dia kata..ok la tu..klu pa yg awak cakap td awak masukkan kira boleh la tu esei awak........
wah!!!
boleh la??
en penat la wat tau...
tapi tak kata la gitu..hehehhee
yg pasti soalan perbandingan n analisis betul...yessss!!!!

so dia amik asigment dulu nak semak..esok aku amik balik binding elok2 sekiranya dia berpuas ati...

so sekarang aku ngah search bahan for my folder en yak tuk sem lepas...
dia mau cek...
tapi aku baru nak wat..
hehehehehehe..
well..aku paling malas wat folder2 ni .........
k la c u.......

malam ni mau wat en nik punye keja..macam 2 lak dia nak...tadi dia bagi penerangan lagi..
tapi yg best..
awak cuba la siapkan ye.....
pastu antar..
wah baiknye en nik...thanks ......

No comments:

Post a Comment