follow me....

Thursday, September 3, 2009

MASIH MENERUSKAN KERJA2

hahhahaa..
ari ni aku bersama roomate terchenta x bangun sahur..
aku dah bangun kul 5. 46 siap dah bangun n duduk atas katil tapi tumbang kembali setelah aku mengambil keputusan menunggu jam yg ku kunci kul 5 berbunyi....
hahaha las2 sedar kul 6.32..ambik kau...dah tak sahur...
saat tu aku cuma teringat karipap yg aku goreng kat balai islam tu...
aduh sedapnye...
xpe xda rezeki la tu........


aku masih meneruskan kerja2 ku yang x siap...
ni aku ngah wat keja en nik....
aku nak siapkan sebelum sabtu.
insyaallah..
moga cita2 ku ini tercapai amin.............


malam kemarin n semalam aku tido awal ko aku dilanda sakit mulut iaitu ulser atau aku panggil telaga buruk sehingga aku sakit kepala kerana kesakitanya menarik2 urat di mulutku....
so aku tido ja setelah ideaku hlang nak analisis kretiviti kanak2 ni....


so aku teruskan kerja ni arini.............

ok siap laporan ari ni....

No comments:

Post a Comment