follow me....

Monday, September 7, 2009

JEJAK KASIH


hehehehee...dah lama berlaku.....tapi aku baru nak cita....
ini kisahnya...
masa aku g PBS bar2 ni aku telah bertemu kembali rakanku yang setelah 10 tahun tidak bertemu...tp kami tidak bersua muka..hnya dapat contact melalui fon saja....
alkisah bermula....................
masa aku baru sampai dari sekolah adik aku terus kata :
adik : ilah ada org minta no fon
aku : sapa??
adik : ntah kawan aku kata kak dia nak..dia kata dia kenal...masa sekolah geng wati kan...
aku : kak dia sapa....
adik : aku tak tau adik dia yang minta...depa duk taman hj muslim
aku : apa nama ayh dia.
adik ; ishak
aku : oh ashikin ishak eh....
adik : xtau...
setelah beberapa minit kemudian masuk la mesej..kawan aku ni la yg mesej...so kami pun sembang la..sempat gak aku bertukar-tukar gambar ngan dia...
hehhee...
keesokannya...
adik aku menceritakan kisah sebenarnya...rupanya adik kawan adik aku ke apa ntah aku x tau sgt...cita kata kat sekolah dia ada cg baru...nama fadhilah...akulah org itu...so kawan adik aku ni kata la ...kak kawan dia pun (aku la tu kak kepada adik aku) ada wat praktikal kat SK Kuala ketil...so kwn aku pun tnya la nama pa....so dia kenal....tu leh contac tu....
nama kawan aku ni ashikin bin ishak..kami bek masa sekolah kuala ketil dulu..tapi masa 12 sept 1999 aku pindah skola n lost contct...hehhehe
shikin...sori la klu kisah adik2 kita tu salah...aku pun x paham sgt la...dah berbelit aku cita adik kepada adik kepada adik...hahaha....
lagi satu sori menyiarkan gambarmu ini...heheheh.....

2 comments:

  1. 1999 anda darjah berapa time pindah tu? sy ex skkk jugak.

    ReplyDelete