follow me....

Friday, July 31, 2009

MAIN PUSING!!!

ni aku masukkan gamba main pusing2........cypol yang bawak naik kamera ke atas..so dapatla gamabr2 nagh berpusing.....actually aku ni sebenarnya sebelum nek mesti aku ssangat takut..tapi bila dah kat ats tu aku dah takut dah la...aku cuma hgeh ja menjerit...slalu ngan tasha la wat2 jerit..hhahaaa...

klu pikah lak lagi bes..dia ni jenis semangat gila nak nek apa2 pun..malangnya bila dah kat atas tu..nah kau menjerit la dia...dia gayat..tp ok la atleast dia berani mencuba kan..

rafhan lagi bes.....sgt gayat....masa nek buaian pusing2 ni dah macam nak nangis dah dia....dia ingat benda ni pusing kat bawah ja..las2 dia pusing smpai ats beb...hhehehe..sian rafhan kan........

anyway aku suka la nek benda pusing2 ni......hehehe.....paling bes nek pirate ship...rafhan macam nak turun dari ship tu....menakutkan aku tengok dia..macam mau jatuh dah......

ni la serba sedikit gamabar2 yg da muka aku...ntah la muka takut ke??gayat ke???bes ke???boring ke????semua bercampur menjadi satu.........








No comments:

Post a Comment