follow me....

Saturday, July 11, 2009

another new shoes...........

wAh.......... aku kuar shopIng wIth inTan, taSya, n raFhan..........beBudaK ni cuMe nAk aMik dUit.....aku Memang aDa nIat nak bEli kasUt..coS kaSut aku beLi ari Tu macam JeBon..saKit la kAki ku.......so mula2 masuk teRminal oNe singgah kedal GirlFreind n V.L sHoes...KEMUDIAN mASuk VERN....di Sini aku teLah berTemu joDoh denGan kasutku........masuk2 aku meMang trus Berkenan..rUpanya Nadia...myjunior yg sgt bek ngan aku pun miNat gak..kami amik keputusan mau beli kaSut yg sMa......kami pUn baYAR....teTiba da la sora..nak juGak..tau spa???TASYA...kesimpulannya ari tu 3 org telah melabur membeli kasut yang sama di VERN..nasib la kasut tu macam limited edition cos hanya da sepasang tuk setiap saiz..hahaha.......ntah kenapa aku membelinya walaupun harganya...RM49.90..................but aku puas hati.......hehehehhe

cantik ke x ye???

No comments:

Post a Comment