follow me....

Tuesday, July 21, 2009

AKU KEMBALI

aKu suDa kembali ke seremban.menghadapi IPGM terchenta.........
aku bertolak dari SP kul 11.15 smpai 4.30 pagi.......
maLangnya aku tidak kesamapian berjumpa insan tercinTa.......seDihnye.....nasib siangnya dAh jumpa..........tak pa x kisah nanti leh jumpa lagi...........
masa amik tiket kak tu kata da single sit..so amik la 10A...tengok2 tak da single sit...so aku dah gementar tau dah klu blakang2 mesti da budak2 laki..mUjur la paKcik tu kta g duk sit 2A..alhamdullillah sebelah pompuan..so aku dengan senang lenang melenakan diri ini sehingga sampi ke terminal 1......skali sekala ja sedar bila yg tersayang kejutkan dengan mesej.......alhamdulillah trun ja jumpa budak2 india yg balik sama ri tu dalam bas yg sama...tehn trus masuk maktab......aku ke blokc diorang blok b...pastu tdo n bangun g kelas PJ........hari ni aku kumpulan 4 bentangkan pergerakan asaa..ntah apa faizi buat......aku sebagai ahli ikut je......hahaha........
anyway i like my holiday at home.....so sweet......walaupun aku hanya ke umah mak long di binjul n umah kak di bukit selambau...kemarin kuar jalan2 bersama my love kejap..........

No comments:

Post a Comment