follow me....

Tuesday, July 28, 2009

holiday at genting........best or not???

ha dah abis upload gambar.sebenarnya banyak lagi tau.tapi dah penat la lama nak upload...kamera aku saja 489 keping gambo...cypol 3lebih kot..rafhan tak tau....memang gila posing tu.......

anYway PercuTian ke geNting nOt bAd..kIra dapat la merasAi kegEmbiraan BeRsama kenGkawan ku yg Gila2 tu hehheee...........kelas aku hanya 12 oRg yg Pegi...da yg caNcel d sAat akhir.........hnya aku, inTan, azni,Jaja, miRa, Nina, Rafhan, Tia, pIka, Tasha, cypol n Ijat......dak2 kelas sains 13 org rasanya......tapi depa da topup dak luAr...da adik dioRang la......

apa Yang bes ngan hOliday ni ye.........
1....masuk sNoworld....nek luncur salji, men ligan org baling ais........
2....masuk umah hantu yg ntah pa2.
3....tangkap gambar..........
4.....main2 ...bes dengar org jerit..terutamanya pikah..
5..kira dak kelas aku da kerjasama la...kami kongsi duit sama2 tuk makan...makan ngan kenyangnya...piza tau.....hehhehee.... n sgt hepi go lucky la......

kawan2 kamu semua beS...so sporting

anymway bes la percutian ni..bgi aku percutian ngan kawan2 , family n couple is different...it have own memories...........

paling penting balik ja semua dah tak larat lagi...mangsa2 demam ialah.........TASHA disahkan ada anemia(kurang darah), CYPOL ( demam besa), PIKAH (sakit gigi), JAJA (batuk + selsema), TIA ( selsema ckit), MIRA ( alergik ubat...dah merah n bengkak mata), yang len azni, ijat, intan ok ja cuma pening2 penat ja...rafhan pon ok....aku masih mampu bertahan la walaupun penat n sgt tak da mood minggu ni n agak kepeningan kepala seperti org lain....

ALHAMDULILLAH semua kawan2 yang g cek tak da positif H1N1

No comments:

Post a Comment