follow me....

Thursday, October 13, 2011

MUKA BUKU....

Kita berkenalan hanya dalam laman muka buku
Kau hantar pesan dan suruh aku terima kamu
ooh.. Hati ku rasa sesuatu..

pernah dengar x lagu diatas....bersepah kan dekat radio..dah naik muak rasa...

aku x nak amik kisah pasal lagu tu cuma nak amik tajuk buku tu CINTA MUKA BUKU.....


ramai ke orang yang bercinta melalui muka buku ni.....
ramai je kan....ada yang mula bercinta kenal2 kat cini...yang tu aku tak mau amik port la...

aku nak cakap pasal "MESRA" di MUKA BUKU....

perasan tak bila kat muka buku or FB kita tengok org siap muah..cyg...yg bagai kan....
hurmmmm mesra tu....bg ak tak salah pun cuma biar lah berpada...kalau sekali sekala boleh la tahan..tu pun orang yang tengok naik bosan..mana tak kan bila buka je fb home naik la "aku rindu dia"..."aku sayang dia"..hari ni keluar dengan sidia, dia cakap...bla..bla....out with my love..bla..bla....apa anda rasa kalau setiap hari kat home naik status org yang sama dan tujuan yang sama...macam tak bes kan........sometime rasa benda tu sepatutnya privacy tapi mesti ke di publickan begitu meluas...tapi ikut suka cara pasangan tu la kan..mungkin tu cara diorang..up to them la...huhuhu..

ok tak mau cakap pasal MESRA pasangan...

nak cakap pasal kawan-kawan plak...

pernah tak anda cuma kenal kawan tu kat fb je..tp teramat mesra....cakap macam kenal bertahun...kalau satu post berjela-jela komen dia...hahahahhaha.....ak pun dah jadi cam tu la.....

aku selalu terfikir kalau jumpa real macam tu ke kita berbual ye??

yang bes dulu musuh masa sekolah..tapi dalam fb mesra gile...

inilah kuasa FB....
yang jauh semakin dekat
yang pahit semakin manis
yang musuh jadi sahabat


tapi kena hatu-hati jugak fb ni..kerana FB mungkin membawa kepada banyak salah faham....jadi hati-hati ye..ini ingatan untuk aku jugak

No comments:

Post a Comment