follow me....

Saturday, October 15, 2011

aku anak seni...........

gambar masa buat mural

                             aku anak seni!!
                             aku pegang pensel.....
                             aku pegang warna pensel.....
                             aku kenal charcoal.......
                             aku kenal soft pastel.........
                             aku guna cat air...
                             aku guna cat minyak.......
                             semuanya kerana aku anak seni......


                             kerana aku anak seni aku kenal semua.....
                             aku kenal syed ahmad jamal.....
                             aku kenal latif mohidin........
                             aku kenal ibrahim husin........
                             aku kenal pablo picaso.....
                             aku kenal jackson pollock.......
                             aku kenal claude monet..........
                             semuanya kerana aku anak seni........

                             kerana aku anak seni jugak......
                             aku tahu seni itu indah........
                             seni itu perlu keikhlasan.......
                             seni itu perlu kesabaran.........
                             yang pasti seni itu tiada silap.......
                             itulah seni........

*************bangga jadi anak seni selama di sini *************

No comments:

Post a Comment