follow me....

Wednesday, October 12, 2011

1010

1010…

It’s my number………….
101011 genaplah umurku 22 tahun..wah sudah meningkat dewasa ye….
Sempena itu aku panjatkan doa kepadamu ya Allah…

·         Jadikan lah aku insan yang taat kepadamu
·         Berikanlah aku kebahagiaan di dunia dan akhirat..
·         Jadikanlah aku anak yang solehah kepada ibu dan arwah ayah…
·         Semoga usiaku dipanjangkan
·         Semoga suatu hari aku ditemukan dengan jodoh yang terbaik dalam hidupku…………

Apa yang special di hari ulangtahun kelahiran ku…tak de apa pun..biasa la dah tua-tua ni kan..
Apa-apa pun ucapan daripada semua yang paling bermakna..

Seperti biasa sejak 2006 orang pertama yang akan wish my birthday of course my dear….thanks dear..love u…
then kawan2 dari sekolah aku…my best fren jirah sanggup tunggu pukul 12 untuk wish sedangkan dia jenis tido awal..tq sgt..

jaja yang ketuk bilikku..

elianto...
rakan-rakan di FB…

rakan-rakan yang mesejku…

yang paling bermakna jugak ucapan besday dari my mom…walaupun ucapannya seperti biasa “ selamat hari jadi..semoga panjang umur dimurahkan rezeki”..tapi aku tetap terharu….mak tetap menanyi selamat hari jadi tuk aku…love u……

juga buat abang2 n kakak2ku..lov u all….           

thanks yang beri hadiah........
dari epul n im

panda n beg dari epul...beruang dari im....

koleksi hadiah bersday yg muat diletakkan diatas almari..semua dari elianto marcelo...



1 comment: